P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-8735217121887651722', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:
Result dan Cuti-cuti Malaysia *smile*
written on Saturday 9 November 2013 @ 00:54 ✈

Assalamualaikum
Salam Ukhuwah!

Holla!
Hai tawan-tawan semua!

Okay okay okay
Akhirnya aku ada masa nak hupdate blog aku.
Setelah berjalan-jalan bersama keluarga terchintaaaa kepantai timur dan barat utara dan selatan.
Takde laa pusing satu Malaysia cuma aku jalan Pahang. Terengganu, Kelantan, Perak pastu pegi rumah abang dan balik Kluang.
Yes! Penat bak hang. Gile kau satu minggu berjalan tau nyahhhh~
Shopping? Haruslah shopping hokeyyy~
Duit? Duit aku dah banyak melayang shopping makanan. Rugi? Mana ada. Tak rugi pun. Dah laa susah aku nak pegi jalan jauh so aku manfaatkan laa perut aku.
Dan sekarang aku tetibe je jadi berisi. Tetibe je. Hahahahaha!

Okay abaikan keberisian aku tuu. lalalalala~
Sekarang bukak pasal result aku.
Alhamdulillah hasil titik peluh air liur aku semester 5 nii aku dapat dekan.
Result aku tak seberapa. Tak laa sampai 4 flat. Gile kau aku power macam tuu.
Biasa-biasa je. Tapi alhamdulillah. Sampai mak aku kompius aku teloncat2 kegembiraan.
Sekali tengah gembira sakan ayah tetibe bersuara
Ayah: "dah sujud syukur ke belum?"
Bira: "Belum ayahhh." Okay segan. "nanti esok subuh Bira buat ea ayah"
Ayah: "Okay, yelaa tuu"




Malam tuu on the phone dengan En. Awak
Bira: "Awak saya ade berita gembira nii"
Awak: "Ape bendanya yang gembira sangat tuu?"
Bira: "Saya dapat dekan laa awak. Terima kasih sebab ade dengan saya semester lepas"
Awak: "Tahniah, saya gembira untuk awak. Tuu usaha awak bukan usaha saya"
Bira: "Okay. Saya gembira gile sampai telompat2 tau tak"
Awak: "Woi dah sujud syukur ke belum?"
Bira: "-_- Asal ayat sama macam ayah nii? Sentap aku"
Awak: "Sama ea?"




Well well well. Bapak bapak sangat pak cik sorang nii. -_____-'
Aku terasa macam anak yang superb nakal kau tau.
Kat rumah kena bebel kat sana sini kena bebel perangai yang super "elok" sangat laaa kan.
Tapi ape-ape alhamdulillah. Habis semua adik beradik aku aku call nampak tak gembiranya tuu. Hahahaha!
Aku nak ucap terima kasih kat kawan kawan aku masa kat U dulu. Kat para housemate aku yang ada masa susah senang aku. Yang join sekaki menggila walaupun korang tengah study aku kacau. Hehehe
Terima kasih baby-baby aku bebudak Eyehawk dengan budak-budak textile. Sayang korang wehh. :D







Ya aku berterima kasih sangat-sangat dengan korang sebab banyak tolong aku masa semester 5 dulu. Doakan aku power masa praktikal. Hehehe.

Okay sambung masa cuti2 hari tuu. Hihihihihi.
Berjalan-jalan gua tau tak. Penat campur gembira campur sedih campur semua laa.
Lalalalalalala~
















Okay nii sikit je gambar jalan.
Banyak pulak gua nak upload. Hahaha! Okay
Penat. Nak ngorok dulu.
Ada masa aku update lagi okayyy.

Adios amigos.




nota dahi: Kadang-kadang aku punya style pun ada member ikut, hahaha! Artis sangat aku. Hihooo~

2 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life