P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-8735217121887651722', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:

Bulan Mengambang:


March 2011
May 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
August 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
February 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
October 2013
November 2013
April 2014



Link exchange :


Photobucket


awesome :)


Vivalavida

EYEHAWKIANS WARRIORS



Cuti Sem vs Kuliah dan Awak
written on Sunday 19 May 2013 @ 16:26 ✈

Assalamualaikum
Salam Ukhuwah!





Yihaaa!
Holla semua! Cuti sem vs Kuliah
Bajet yek yek tajuk aku kann.
Kali nii aku nak tulis berjela-jela sampai penat korang baca.
Haha! Well kalau nak tau cuti nii terasa macam tak cuti je.
Terasa pendek sebenarnya. Macam sedihh jee sebab terasa pendek je.
Padahal dah start rasa bosan nak naik U.

Come on man! (*ade orang ajar aku cakap macam nii. Hahaha!) Normal kot student nii bila belajar tak  sabar nak cuti, bila dah start cuti nak naik U cepat2.
Kau tau mengada tuu apa? Student laa. Hahaha! gurau2.
Sepanjang cuti nii aku tolong akak aku jaga anak die. Practice make perfect. Nak jadi ibu. *bajet sangat aku nii


Jaga kanak-kanak nii laa hari tuu. Ariq, Nana, Aniq :)


Jaga anak die 3 orang sampai tengah malam. Haha! Mak-mak sangat tauuu. Aku masak aku buat susu aku mandikan siapkan nak pegi sekolah aku ajar alif ba ta aku ajar abc aku tidurkan. Seriously ibu aku buat semua nii dulu masa kitorang kecik-kecik and setiap hari tau. Aku nii baru 3 hari dah demam-demam. Haiyaaa emosi sangat tauu.
Now aku dah faham perasaan ibu-ibu ber"anak" kecik. MasyaAllah! Aku tabik double triple fourthple fifple laa kat diorang. Memang susah jaga lagi-lagi yang tahap kedegilannya tuu teeeettt~ belum lagi part budak-budak ni menjawab. Aku macam nak gigit je. Geram tau. Haha! This is we call "PENGALAMAN"
Pengalaman mematangkan usia. Tahun nii aku belajar macam-macam. Apa makna persahabatan, kasih sayang, tanggungjawab, kekeluargaan, hormat-menghormati. Mungkin certain orang takpernah rasa yang aku rasa atau aku tak pernah rasa hidup diorang macam mana. Kita kena saling memahami.

Untuk Sem 5 nii aku bajet "konon-kononnya" nak DEKAN. Wehhh sape tak nak dekan wehh. Aku akan pastikan aku dapat dekan jugak. Ones in a life. Haha! Takde laa ones. Aku nak laa jugak berkali-kali. Hehe. Usaha lebih laa jawabnya lepas nii. Doakan yang terbaik untuk saya. Kejayaan takkan datang bergolek-golek gedebuk~ Dia mesti diselitkan dengan usaha, doa dan tawakkal. :)

Okay masa untuk cerita pasal En. Awak :) *hati berbunga-bunga + berdebar-debar masa type nii


Hai Awak!
Seronok bergayut tak berenti dengan awak. Haha! Banyak norr merapu. Kesian awak kena dengar saya membebel panjang-panjang. Dah laa kuat mengarut. Hehe. Kite terstop pun mesti sebab distraction benda lain tetibe. Kalau tak mesti tak berenti bergayut. Saya rasa kalau depan saya ada pokok dah botak pokok tuu saya kerjakan. Haha! Awak saya nak bagitau sesuatu.*nak tau baca sendiri saya tak nak cakap kat hp. Awak saya tak nak kite declare macam orang-orang yang selalu couple. Saya nak kite sama-sama tau awak istimewa untuk saya dan saya istimewa untuk awak. Kite tak payah declare-declare bagai semua tuu. Kalau kite sama suka kita tau sendiri yang kita kena jaga hati masing-masing. Istilah in relationship tuu tak payah ada pun takpe. Janji kita tau dalam hati kita ada seseorang yang kita rasa istimewa. Awak saya nak awak sayang ibu abah awak lebih dari saya. Awak sayang abang, kakak, adik awak lebih dari saya. Saya nak awak sayang diri awak lebih dari saya. Saya nak awak sayang Nabi Muhammad lebih dari saya dan paling penting dalam hidup kita awak mesti sayang Allah lebih dari segala-galanya. Macam awak cakap dunia nii sementara je. :)  Nanti kalau nak jumpa bawak aa adik awak. Mesti comel macam awak. *puiii dah kembang-kembang laa tuu dah jangan nak perasan sangat. -_-  (saya nak jumpa adik awak boleh?)




 Awak video nii nak bagi awak tengok. :)



Okay till we met again. 
Adios amigos!
Wassalam


nota dahi: nak pegi bandar sorang ibu tak kasik kata ibu "Awak tuu bukan boleh pecaya mana-mana pun boleh tertido" and I was like -_-' "Ibu nii bira mana ada tido sambil berjalan" Okay sudahnya aku duduk rumah teman adik buat folio form 6.*macam nak makan KFC laa. hmmmm ibu bila nak pegi kenduri nak makan free. HAHA!


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life