P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-8735217121887651722', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:
FINAL VS KAWAN
written on Sunday 7 April 2013 @ 06:12 ✈

Assalamualaikum
Salam Ukhuwah! :)




Holla!
Dah lama tak update blog.
Ni dah bukan setakat berabuk dah bersawang lelabah siap buat family day dah nii.
Well sorilah busy laa sikit.
Manusia ada repeat paper kot. Memang busy laa kan.
Sem ni ada suka ada duka.
Satu ape je berkenaan Frisbee ada je terkena dengan program Textile.
Owhhh! How annoying! puih!
Niat dihati nak pegi dua dua tapi apakan daya.
So pegi laa yang textile punya walaupun aku agak tak penting dalam organisasi tuu. (*aku kan perosak keadaan hmm)






Okay sekarang musim final dan musim dah balik final *untunglaahhh mak jemah oiiii.
Yang masih berperang ALL THE BEST BERSAMA-SAMA :)
Orang lain amek 6 paper aku amek 7 paper. Satu paper tambahan yang aku memang suka sangat lah aka QMT (statistik). -_-
Ya Allah! May my QMT pass this time. Amin.



Alhamdulillah semua carry mark lebih dari half laa.
So kena laa struggle untuk final pulak.
Lepas ni ada lagi 3 paper. Orang lain ada 2 paper laa 1 paper laa.
Tabah tabah.
Masuk dewan pekse takut blank je tetibe. MasyaAllah mintak-mintak dijauhkan. Ish ish capoi noo kau ni nape Bira oiii..



Okay lumrah bukan belajar je ada ujian dalam persahabatan pun ada ujian.
Allah sayang kat kita kawan sebab tuu Dia uji kita.
Mungkin masa ni kita saling salah menyalahkan antara satu sama lain.
Ungkit semua benda baik yang kite penah buat kat sesama kita.
Aku pasrah semua ada hikmah. Well kau kawan aku. 
Nak burukkan aku ke nak puji-puji aku ke semua tuu hak kau. 
Nak tulis ke nak cakap ke nak luahkan ke nak buat ape pun laa. 
Asalkan kau jangan jatuhkan maruah aku sudah.





Nak tau aku sayang kau sebab kau kawan aku. Aku tak tau pulak "status" aku kau terasa. Btw aku tak bagi kat kau pun. Cuma time kau mintak tolong aku time tuu laa kau baca "status" aku. Maaf buat kau terasa. Maaf segala-galanyalah. Halalkanlah ape yang kau penah ajar aku selama ini. Halalkan barang-barang yang kau bagi kat aku. Flute kau nanti aku pulang ea. Hehe. :)
Kalau lepas nii nak tegur aku tegur laa. Kau kan kawan aku. Mungkin kau nak jadi matured so its up to you. Ini ujian untuk kite sama-sama sepanjang jadi kawan. So selamat menempuhnya bersama-sama.





nota dahi: Mohon lepas nii dapat makanan banyak lagi. Ada orang dah baca 2 1/2 CHAPTER PHY sambil tahan kentut dan membebel tanpa henti tak siap2 bedtime story die. Awww sweetnya! Happy Final! :D





3 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life