P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-8735217121887651722', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:
Me now :)
written on Saturday 25 May 2013 @ 01:03 ✈


Assalamualaikum
Salam Ukhuwah! 



well gambar nii saje je aku letak. sebenarnya aku suka orang buat macam ni *gedik*




So apa khabar kawan-kawan?
I'm fine thank you thank you*sambil tebongkok-bongkok*
Umm rajin update blog. Lantak aku laa kan. Kalau tak update kata pemalas kalau rajin kata annoy punya minah. So nak baca teruskan tak mahu membacanya pun mohon jangan menghina. sekian. :)

Okay me now? Pehal nak letak tajuk macam nii. Saje nak cerita pasal hidup aku yang dulunya "konon" sedih laaa kan. Haha! Well I'm always happy saje bajet drama sek men. Takde laa masa dolu-dolu tangkap cintan dengan mamat sekelas laa abang kat u laa. So unmatured *orang kata laa, aku tak*
Hati orang mana nak predict. Kau ingat aku tukang tilik nasib nak agak-agak hati aku ni macam mana. Haha! Dia tiba-tiba datang tiba-tiba pergi tapi INGAT aku TAKKAN pernah LUPA. Pengalaman mengajar aku macam mana nak membezakan suka dan sayang *wow* :)

Well orang tengok aku sekarang macam tengah hangat bercinta kan. Macam aku ada "boyfriend" laa. Aku takde boyfriend weh. Serious. En. Awak tu die istimewa untuk aku. Kitorang tak couple-couple bagai semua tuu. Aku selesa dengan cara kitorang sekarang. So kalau nak kata aku ada boyfriend sorry to say laa kan *gaya Naqib* memang takde. Aku rasa tak perlukan nak jaja cerita aku dah couple semua tuu. Specialkan so I've to hide it who's my En Awak. Nanti semua nak kat die *bajet hot laa mamat tuu* HAHA! Memain je.

Bagi aku selagi die tak official menjadi yang sah se sahnya dengan aku so it is my decision to show him up or not. Even kalau tunang pun tak perlu dijaja. Kalau aku bercinta pun tak perlu kot aku nak tunjuk sape orangnya. jeng jeng jeng. barulah suprise. Haha! Sejujurnya aku tak pernah pun berdating-dating bagai dengan die. Kalau dah awal-awal dating tak best laa nanti lepas kawin. Haha!



Peace yow!


To En. Awak,

Awak, saya mintak maaf sebab tak pernah nak bagi kata putus. Awak saya tak laa secantik retiss ke miss universe ke ape2 laa. Saya biasa-biasa manusia yang tak pandai langsung berfesyen and what so ever laa. Kita kenal hati budi kita dulu. Manalah tau saya ni pernah bunuh orang ke cicak ke *memain je hehe* saya tau awak baik. Awak terlalu baik untuk saya. Awak boleh tak tunggu? *cewah* Saya nak awak kenal siapa saya sebenarnya. Saya nak kenal adik awak. *takde kena mengena* Haha! Awak kawan-kawan saya ramai nak tau siapa awak. Okay nanti bila sampai masanya saya tunjuk kat kawan-kawan saya siapa awak. Saya manusia biasa bukan orang kenamaan yang sibuk nak jaja awak merata-rata. Awak istimewa untuk saya. Terima kasih sebab hadir dalam hidup saya dan awak sudi jadi sebahagian daripada memori hidup saya. *gile tak ayat* Sorry saya nak sorok awak dari orang ramai. :P


Sampai sini dululah. Wassalam,
Adios amigos. :D
nota dahi: Terima kasih awak tadi. Tarikh ni saya ingat sampai bila-bila. Maaf boss aka akak saya troll awak. :P 







0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life