P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6813674024478041334', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:
CERITA NAK MASUK U TAPI.... :)
written on Sunday, 17 July 2011 @ 03:13 ✈

Assalamualaikum!! 
sebenarnya saya ni dah lama nak post kat blog ni sebelum masuk u.
tapi akibat kesuntukan masa tak sempat laa nak post, menaip, segala mak nenek laa kan..
jadi ade banyak post dalam beberapa hari hua2!!!
ok kali ni nak cite mase nak masuk u.. nak dijadikan cite ringkas.. 
tarak ada gambar kot untuk post ni.. bosan kot..
nak daftar satu hal panjang bejele jele kereta beratur..
tak tahan tuu tanak bapak bapak kete yang masuk pulak an..
dalam erti kata lain kete yang branded beb.. tak tahan..
tuu belum masuk part mendaftar.. dapat RT (*ruang tamu) kecoh ,macam nak runtuhkan kolej..
wahai pakciks n makciks sekalians BERSYUKURLAH anak anda mendapat UiTM ni.. 
sebanarnya dan sepatutnya UiTM ni diberikan kepada org yang reti bersyukur dengan apa yang Allah beri..
ni tak siap ugut lagi...
kesian pulak tgk akak2 abg2 kene marah..
tak patot.. tak patot..
so kawan kawan.. kalau jumpe org macam ni.. biarkan je diorang.. hidop diorang mmg macam tuu.. kalau dah mewah sgt..
so kawan kawan jgn sekali kali buat macam tu..

salam ukhuwah!! yeah!! :)



0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life