P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-8735217121887651722', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:
Awak :)
written on Wednesday 15 May 2013 @ 12:48 ✈

Assalamualaikum
Salam Ukhuwah!


En. "Awak"


Awakkk!!
Maai tajuk macam sweet-sweet je kan.
Haha!
Nop I don't have a boyfriend.

"Dia" memang sweet, baik, boleh layan kepala gila aku.
First message die buat aku menggelabah okay.
Perkenalkan diri pakai nama orang lain. Tumbuk jugak kang. Ciss ciss.
Awal-awal tuu rasa macam pelik. Sumpah pelik.
Kau tak pelik ke tetibe ada orang message dan kau tak kenal orang tuu. *Alaa mesti dah biasa. Saje nak berdrama.

Aku memang takde sape sekarang. Well kau ingat senang ke nak lupakan orang yang kau pernah tangkap cintan tahap tenuk tapir dan cipan masa kat sekolah dulu.
"Dia" datang buat aku teringat balik zaman kejahilan berfashion aku masa sekolah dulu well sampai sekarang sebenarnya. HAHA! *ketawa sambil korek hidung pakai jari kelingking e e eeuuuww~

"Awak"
Saya kena fikir hangus-hangus sebelum buat keputusan. Ayat nak yek yek je ann. HAHA!
Kalau fikir masak-masak nanti saya makan fikiran saya tuu.
Nak, kena laa tunggu ye awak. *Gile ahhh main tarik tali ahh.
Awak, mungkin masa sekolah saya tak perasan kewujudan awak sebab saya dengan dunia tidur saya dan awak dengan dunia awak. Awak saya tak pandai pujuk orangsaya tak pandai merajuk. Saya harap awak faham saya macam mana.
Kita tak pernah sekali pun bertegur masa kat sekolah. Saya tak pernah macam nii. Selalu saya je syok sendiri. Tengok wayang pun tak boleh. Keluar berdua dengan lelaki pun tak pernah.
Mana laa ade lelaki nak kat saya yang tahap selekehnya terkuar dari line maximum. Hahaha! Dah laa selekeh kuat tido. Memang mak mentua reject mentah-mentah laa kan. Hihihi.
Saya tak nak cakap benda nii dalam message. Malu gile kot. Haha!
Gile aa nama je kak yong tapi pemalu.*kak yong tuu si "awak" nii yang bagi. Kalau macam ni message hari-hari boleh cair awak oii. Kawan-kawan baik saya mesti semua nak kenal dengan awak. Gerenti punya aa. :)
 




Awak awak sweetkan? Haha! Kite tak boleh buat no no no -_- memain je



Sape baca blog aku mesti kata gile ahh pompuan nii. Main tukar2 laki pulak.
Hei kau ingat seronok ke kena reject. Sedih tau. Jadi bila dah berkabung kumpul ilmu di otak, simpan kuasa mantera beradu dalam hati. Barulah terbukak hati nii tengok orang lain. Perhhhh!! Ayat nak gempak je kan. Hiihihihi.So I have to move on. Move on okay move move. Okay move laa.
Patah tumbuh hilang berganti. 
Mr Crush yang masa zaman tok kadok sekolah tuu dah jadi member aku, sebenarnya memang kawan aku pun. Thanks laa sebab kenalkan aku dengan En "Awak" haha. Sweet kan. Puiiih. 

Okay. Aku tau entry nii merapu banyak. Suka baca tak suka boleh bukak tab baru. haha!

Adios Amigos. :D

nota dahi: Ibu dengan ayah nii memang dah rindu aku gile-gile nii. Haha! I'm HOME! *Kluang btw line maxis haremmm. B***h!!



0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life