P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-8735217121887651722', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:
Hati Ini. :)
written on Sunday 29 April 2012 @ 12:48 ✈

Assalamualaikum wbt.
Salam Ukhuwah! :D

ape khabar kawan kawan? semoga semua sihat sahaja.
baru semalam update blog harini nak update lagi. hehe. biasak laa broo~
pagi pagi saya sudah dengar ceramah percuma dari encik ayah.
pastu kena tegur buat muka masa di ceramah. HAHA! 
lepas ni kalau dah masuk U sapelah encik ayah nak ceramahkan kat rumah tuu. :P
nakal? degil? standard untuk saya. sebab saya memang macam tuu. semua benda susah nak amek serious.*bile tah nak berubah. -..-'



okay berbalik pada tajuk asal. Hati Ini.
mari kita bercerita soal hati hari ini.
pernah bercinta? pernah dikecewakan? tak pernah rasa apa itu bercinta. 
okay mari kita singkap disebalik rahsia hati ini.
kalau masa bercinta semuanya indah. agaknya kentut pun wangi. korek hidung malu malu. awaklah paling hensem awaklah paling cantik. berkepit 24/7 setiap masa. kalau boleh selangkah jauh pun tak nak.
ape benda semua nak bagitau. i nak mandi ni, i nak tido ni, habis kalau macam tuu semua benda nak bagi tau. sampai nak pegi b**ak pun nak bagi tau ke?
masa bercinta semuanya nak indah.
bukan nak kata orang tapi sebenarnya kenyataan. sebab saya pun pernah buat. tapi tak laa sampai nak pegi ehem ehem pun bagi tau. cuma kalau balik sekolah sampai rumah nak bagi tau.
tu baru suka tak bercinta lagi. kalau saya bercinta. haih! hancus~  masa suka semua indah.


rasa macam bodoh pun ada. -_-'
korang jangan nak tenung mata aku. sebab aku memang tak suka tengok mata lelaki. *_*


Sape penah rasa semua nii? saya! haha! yes! masa ni ape kawan kata buruk orang kata tak senonoh tentang "dia" yep! masuk telinga kiri keluar telinga kanan.
kita tak amek pusing pun. sebab kalau dah suka semuanya okay. sempurna. indah. 
yeah. "dia"lah makhluk yang pertama buat saya jadi macam tuu. *well tahniah! sebab kau jadi yang pertama buat aku jadi macam nii. kau penyebab aku jatuhkan air mata aku untuk kau :D
sedih bila dapat tau die hanya gunakan kita untuk kepentingan dia. sobs sobs *touching jap. lepas nii aku akan pastikan itu kali pertama dan kali terakhir aku nangis sebab kau. eh! pedehal nak touching2 let bygone be bygone. badan kental kental mana boleh touching sebab lelaki yang tak pape.
tak payah fikir lagi pasal benda yang lepas.*orang macho macam aku mana boleh touching2



sekarang masuk U belajar. dah tak touching pasal lelaki, tapi touching pasal belajar, kawan, family. sebab dah takde masa nak fikir pasal cinta cinta nih. maaf pintu hati saya tertutup buat seketika. tapi ade sikit sopak kat pintu tuu sebab bila tengok orang bercinta terdetik kat hati ini.
maaf saya tak pandai nak bersosial secara berlebihan dengan lelaki ni. *maksudnya bergeletek ke bergeli2 berdua-duaan ni tak reti laa. tak penah pegi date nii. ape perasaan orang yang pegi date tuu? malu tak? *pehal laa gedik noo aku nih haih!
kawan kawan kalau putus cinta jangan bunuh diri. tak cium bau syurga. -.-'

you're the reason i change. :)
And yeah! this is the reason i become like this. :D


maaf pintu hati saya tak jumpa kunci dia lagi. :D
senyuman tak menggambarkan isi hati kita. haha! *bombastik tak ayat? walaweh!

thats true! :D
Dear Future Husband. :)

I hope you can bring me to the right path.
Please be nice with me.
Will you be my Imam?
Hope we will be together until Jannah. :D

And yeah! still hard to forget you. still trying to forget you. the more i try to forget the more i remember. so i will be like this "just please get out of my mind would you?" HAHA! :D


cinta pertama susah dilupakan. terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup ni. *kau cinta pertama ke? nop. sebab kau tak pernah bercinta dengan aku, tamat. HAHA!

So from now on. take a big step to change my life without you. live happy.



kepada kawan kawan luar sana. yeah. kalau bercinta jangan cerita semuanya. kalau tak tak rasa manis bila kawin nanti. ye laa kalau dah cite semua, masa kawin nak cite ape. jangan kongsi semua benda. jangan kalau dah suka semua perkara nak bagi tau kat kekasih hati tuu, ade tak kalau kita keluar dengan sape sape kite msg atau call mak kita. rasanya susah kot. yang lelaki ni pulak janganlah kau nak menggedik sakan marah meroyan kalau awek tuu keluar tak bagi tau. macam apetah, belum kawin dah macam tuu kalau dah kawin mau tak korang naik tangan dengan isteri korang tuu. jangan kata

"i janji takkan naik tangan kat u bila kawin nanti"
"i janji i setia dengan u sorang je sampai bila bila" 
"i love u sayang i janji i sanggup bagi ape je untuk u asalkan u jangan tinggalkan i"

STOP!! NO! jangan pernah sebut atau ucap semua ni, kerana kita manusia siapalah kita nak tentukan semuanya. janji kita dengan Allah pun tak tunai lagi. sibuk nak janji bagai dengan orang. okay yang ni saya tak pernah buat lagi. jangan mudah cakap sayang kat orang sebab sayang tuu nanti dah takde nilainya. kalau semua nak cinta semua nak sayang mana hilang nilai tuu. macam mana bila korang kawin nanti. ape je laki kau dapat nanti oii. kalau semua laki kau cinta. semua laki kau sayang. nanti ape je yang saya ni dapat? kalau semua laki korang dah amek. :'( HAHA! :D
maaf kalau tulisan ni menyakitkan hati. sebab saya tak pernah rasa semua ni. tapi saya bagi nasihat berdasarkan pengalaman dan penilaian melihat kawan kawan. :)



semoga kita semua berada dalam keadaan waras dan sihat. Terima kasih Allah. Alhamdulillah! Kau masih pelihara hati ini dari lelaki ajnabi di luar sana. :)



nota dahi : kenapa kalau kita cuba betulkan apa yang ayah dengan ibu kita cakap pasal kita, kita dikira menjawab. haih. apepun tak boleh. -.-'


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life