P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6813674024478041334', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:
Maaf Sahabat :)
written on Monday, 13 February 2012 @ 20:01 ✈

ASSALAMUALAIKUM
SALAM UKHUWAH!


hai kawan kawan,
yeah sekarang emosi semakin stabil. jyeah!
terima kasih atas sokongan kawan kawan yang sering memberi nasihat dan kritikan kritikan memberangsangkan.
yeah! 



status FB saya "tanpa MATAHARI, BULAN tiada sinarnya, tanpa BULAN, BINTANG tiada serinya."

okay. motif status ni?
haha tuu dia yang kite nak tau. *trademark syira

okay nak cerita sikit pasal mendalah status nii.

nak tau tak makna di sebalik status nii.

okay. jangan risau. nak cerita status nii ade kait dengan sahabat dan teman istimewa. :)
kerana semuanya saling berkait rapat. dap percayalah ape yang ditulis ni ade benarnya. insyaAllah tidak akan menyentuh senstiviti perasaan. DIJAMIN!



okay disini MATAHARI refer kepada SAHABAT.
kerana ape?
kerana sahabat sentiasa menerangi kita dikala kite sedih atau susah. dengan sahabat kite boleh cerita masalah kite.
bohonglah kalau dalam persahabatan tuu tiada langsung pertelingkahan, salah faham, dan seangkatan dengannya.
tapi kalau kite sedih, putus cinta, bengang, hilang arah 4 jalan penyelesaiaan biasa kite cari

1) Allah - berdoa dan bertawakal
2) family kite - korang luahkan perasaan.
3) sahabat - tempat kite nak melalak, menangis, melepaskan geram, nak maki hamun nak pukul pukul.
4) bunuh diri - ni kalau dah hilang pedoman (sangat tak disarankan korang buat nih)

sahabat. hargailah sebaik mungkin. kerana ade dan tiadanya sahabat sangat berbekas di hati mak tau! kite jugak boleh kenalkan dengan family kite kawan kite sape, kalau budak sekolah nak tunjuk mak ade pakwe or makwe pun takut. (*zaman sekarang dah tak lagi dah)








BINTANG dan BULAN
kenape bintang? kenapa bulan?

cantikkan? kalau ade bintang tiada bulan kite sering tercari2 mana bulan? kenapa malam ni takde bulan.
macam tuu jugak bintang. kite tertanya2 cantik nya bulan tapi lagi cantik kalau dipagari bintang yang sentiasa berkelip.
bintang dan bulan sentiasa berkait.
and this BINTANG and BULAN refer to pasangan yang bercinta.
indahnya bulan dan bintang.
dan masing masing sepatutnya saling menghargai antara satu sama lain.
jangan saling menghkhianati. sentiasa wujud kasih sayang dinantara keduanya.
jujur serta saling bertoleransi. :)


seronok jugak kaitkan semua ni..
sebab semua ni sentiasa berkait.
ape bende aku nak cakap nii.. purrrr~







okay tujuan selain tulis pasal statu nii.
saya nak mintak maaf dengan kawan saya.

dear my kawan:)

maaf sebab ganggu privacy hidup kau.
maafkan aku.
terimalah kemaafan dari aku,
mungkin aku tak mampu nak berkata dihadapan kau. sebab aku takut kau tak maafkan aku.
maaf aku sebab menjadi penakut.
memang semua salah aku.
salah kerana mencampuri urusan hidup kau.
kau kan dah besar kau bijak membuat keputusan sendiri.
aku harap kau sudi jadi kawan aku semula,
aku pohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.
aku harap dah takde gap antara kita lagi. 
kite kawan macam dulu.
gurau2 macam dulu. sumpah aku rindu kite yang macam dulu. 
rindu kau kacau aku aku kacau kau.
aku tak suka rasa kekok nii. aku sanggup berkorban untuk kawan aku.
sekali lagi aku mintak maaf.

salam kemaafan dari aku,
Nurulkhabira Omar :)







*nota kaki: hari ni aku rasa perut aku menerima macam macam santapan. :)

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life