P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-8735217121887651722', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:
Serabut! *&^%$$#!!!!
written on Monday 15 October 2012 @ 02:31 ✈

Assalamualaikum!
Salam Ukhuwah!

Holla!
Okay tajuk entry pun dah nampak kan keserabutan tahap dewa yang kite tgh alami nii. *mmg blog aku tempat luah perasaan* -,,-'
1st sekali serabut pasal agak agak result macam mana lepas habis paper.
2nd serabut pasal proposal2 yang hurghh! *no komen*
3rd serabut pasal dot dot dot *kalau aku tulis semua band blog aku*

Wahai blog janganlah anda bersedih kerana sini je la tempat kite nak tulis apa yang terbuku dalam hati tanpa ada sapa2 yang nak mencarut kat aku tanpa aku dengar.
Well kau kena laa adapt tuan tanah kedaung yang gile meroyan nii luah perasaan, melalak tak tentu hala, meraung sambil hentak2 kepala kat atas keyboard. *korang kena pecaya semua penah berlaku*

Lepas jawab paper last hari tuu masih terasa serpihan batu bata yang tak habis angkat kat bahu nii.
Risau result apa yang keluar nanti. Seriously beban masih terasa. Korang doakanlah kita tak repeat apa2 paper. Tak cukup tidur dan tak tidur langsung dan tak turun frisbee *saje bodek* untuk beberapa hari sebab nak jawab segala paper. Nampak paper tuu macam nipis tapi bukak tuu macam UFO hentak kepala tau!!! 




Okay! next! ni pasal proposal. tanggungjawab tak boleh nak jawab apa laa kan.
Mesti korang cakap macam nii
"minah ni dah tau penat sebok nak join" atau
"alaa org penting biasa laa" *org penting what the fish kau!* atau korang cakap
"nak bodek lecture laa tuu" *motipp sangat khau!* atau korang cakap
"kau dah tau malas mulut bising kata nak join cakap macam keling" hmm

Well korang cakap apa pun i ols tak kesah. Mende alah ni memang macam satu bebanan tapi sebenarnya ajar kita macam mana nak berurusan dengan orang luar.
Korang hengat senang nak berurusan dengan org luar. Orang kat luar nii ramai jenis, lagi2 bila dah ada kat 'atas' semua die cakap kite kena dengar. So nak berurusan nii kenalah sabar tahap gunung everest! nak layan kerenah "kanak-kanak yang berusia" nii mmg macam tuu. *anak sedara aku pun tak merenyah*
Well kalau kite pun maybe nak yang terbaik tapi takde laa sampai menyusahkan orang selagi diri sendiri boleh buat.
Lepas nii rajin2kanlah diri anda semua buat kereje2 hamal ni hah!





Lagi satu nii haa! problem kite sendiri.
Pengalaman mematangkan kita. *ayat nak gempak2* Aku ade perenggan khas untuk kau



Dheyy Tambi:

Haha! I'll try to forget anything about us. Nasib kau tak baca blog aku. Senang sikit nak mencarut pasal kau kat sini. Selamat aku kenal kau waktu sekolah je. kalau sekarang agak dah meroyan tak amek final terjun dari tingkat 3 sebab mengenangkan kau. Well nak cakap thank you jugak sebab  dah tunjuk kat aku tak semua lelaki kat dunia ni baik. Maaf aku tak layak nak menghakimi kau tapi benda nii dah jadi lama pun kan. Luka boleh baik tapi parut tak boleh hilang macam tuu je. Saje nak bagitau kau nanti akan ada "bio oil" aku yang insyaAllah akan pudarkan parut tuu tapi masih ada sikit kesan supaya "luka" yang kau penah buat akan sentiasa ingatkan diri aku supaya tak mudah tertawan dengan ayat kencing manis kau selalu bagi tuu. Aku tak puas lagi menulis pasal kau sebab kau paling banyak penah bagi kenangan manis ,pahit masin kat aku. Terima kasih sebab penah hadir dalam hidup aku. Apepun kite still kawan sebab aku tak suka putuskan hubungan silaturrahim yang penah terjalin. :)



Jangan nak meroyan sangat kalau mamat tuu tinggalkan korang. Act like a cool person ever. He'll know how stong you are. :D






1st fikir diri sendiri. baru orang lain. sibuk fikir pasal orang lain sendiri merana buat apa. Diri sendiri tuu penting! Hidup bahagia. Percayalah. :D
Haiyaaa! Wa manyak puas dapat tulis maa. Kila ini diyali halian saya ma! Terima kasih sudi membaca kawan2. :) 
Tanpa korang sapelah saya nak mencarut sorang2 dalam bolg capuk nii.
BTW happy holiday utk student UiTM! :D

Salam PuluPulu,
Adios!

nota dahi: cuti kejap je weh. habis buat lesen kete, 28/10 nnt naik Uitm prepare utk RIID kat UiTM Lendu 7 & 8 Nov. Student kan kenalah adapt mende2 macam ni haa. :D




0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life