P U L U P U L U
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3065707473514125594\x26blogName\x3dPULUPULU\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://biraomar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6813674024478041334', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Bombastik Pulu Pulu



Shy Shy Meow Taking her JPJ test twice~

♥ Nurulkhabira Omar ♥ Bira or Nurul or Khabira or Mok for short ♥ Kluangrians ♥ Finish my Diploma ♥ soon gonna be 21 y/o soon soon :) ♥





Facebook | Twitter | Blogspot



Twitter:




Wishlist:

GRADUATE
KAWEN
TO BE LOVED
HAPPY FAMILY
LG LOLLIPOP/HP BANYAK GAME
JAPAN
LESEN KERETA


Zon Mengumpat:

Silalah berbahasa secomel dan semolek yang mungkin. :D




Resepi

Udang Butter Black Paper
Ayam Goreng Lemon




Menarik

Lelaki Idaman Aweks
Sahabat Vs Kekasih *Tips
Pendapat Lelaki Tentang Make Up
Bagaimana Bersahabat?
Cinta Sampai Mati?


Playback:

Bulan Mengambang:


March 2011
May 2011
July 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011
January 2012
February 2012
April 2012
May 2012
June 2012
July 2012
August 2012
October 2012
November 2012
December 2012
January 2013
February 2013
April 2013
May 2013
June 2013
July 2013
August 2013
October 2013
November 2013
April 2014



Link exchange :


Photobucket


awesome :)


Vivalavida

EYEHAWKIANS WARRIORS



SUBHANALLAH! :)
written on Monday, 10 October 2011 @ 03:40 ✈

Assalamualaikum!!

haluu!! pagi pagi bute ni nak pulak becerite pasal bulan nan indah. :)
 SUBHANALLAH!!
siyes mmg cantik bulan (*akhirnya ayah temankan jugak di tengok.)
Alhamdulillah tamat sudah peperangan. (final)
oh yeah!! sampai jugak kat rumah dalam keadaan sihat walafiat..
yeah seriously i'm happy!! 
sampai jugak rumah yang terchinta muahmuah! 
HOME SWEET HOME BABE!
ok habis final rasa macam SEBEMBAN batu telah dialehkan dari kepala yang berserabut kalah babun yang serabut.
hoho. 
mari bercerita mengenai bulan yang indah! OMG! cantik gile. SUBHANALLAH!!

cantik.
tapi adakah ini tanda tanda qiamat??
wallahualam. saya tak dapat jelaskan. semuanya atas kekuasaan Allah. :)

samasama kite renungkan.
satu post kat facebook terbaca.
*BACE WAHAI UMAT ISLAM Hati-hati dengan kajaiban tuhan terhadap bulan pada hari ini. Dalam masa 44 hari, suatu benda yang dasyat akan berlaku terhadap semua umat manusia di bumi ini sebelum tarikh keramat tiupan sangkakala. Bulan yang indah ini bermaksud bumi ini sudah goyah dan uzur untuk didiami oleh umat manusia. Diharapkan kepada umat islam bersunggguh-sungguhlah melakukan Ibadat terhadap ALLAH S.W.T sebelum pintu kiamat akan tutup. Sekian dari Sheikh Al-Bukhari ulamak yang tersohor di mekkah. sila sebarkan perkara ini utk menyedarkan umat islam tentang perkara misteri ini. Subhanallah.(copy&paste)
copy pic ni dari facebook.
situasi bulan pada malam ni.(kalimah Allh jelas kelihatan)SUBHANALLAH
INSYAALLAH ESOK KITE SAMBUNG CERITA LAIN. tapi sebelum tu BERINGAT sebelum TERKENA. banyakkan beribadat kepada Allah S.W.T. Allah Maha Besar, Maha Berkuasa, Maha Berkehendak. :)
 SALAM, ADIOS!
 


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Fully edited by Bira
Do you know ? Honesty is the best policy in life